Donnerstag, 10. Februar 2011

Chaos....




Sooooo meine Lieben, ich bin zurück!!! Alle Prüfungen hinter mich gebracht, die meisten auch akzeptabel ;) Jetzt kann das Bloggen weiter gehen! Durch die letzten Lerntage/-wochen ist meine Wohnung ein einziges Chaos und ich werde mich mal ans aufräumen machen....weniger spaßig ich weiß....aber als Belohnung wartet ein laaaaanges Coffee-Date mit meinen Mädels bei Starbucks ;)
Apropos Aufräumen.... ihr seht hier einen kleinen Ausschnitt aus meinem Kleiderschrank. Ja er ist unsortiert und unstrukturiert...ich weiß ;) Aber das soll sich jetzt ändern! Ich möchte irgendeine Form von Organisation hineinbringen und hab mir gedacht ihr seit die Besten um mir da ein paar Tips und Inspiration zu geben!! Ich würde mich wirklich sehr über Vorschläge freun!!
Na dann schießt mal los ;)
xoxo esiul


Hey lovelies, I'm back for blogging!! After weeks of studying I finally made it ;) Wohooooo! Now I really need to clean up my apartment-it's a mess.....:/ But the good thing is that my girls are waiting for me at Starbucks for a really loooong coffee session ;) So looking forward to doing nothing and just chatting with my sweeties!
But talking about cleaning up, brings me up to my picture....It shows a small part of my closet-which is really, really unorganized as you can see! But I want to change that now ;) And I thought that maybe you can give me some inspiration and advice on how I'm going to structure it a little bit more! Which is actually fun if you know how to do it ;) So please just let me know your little secrets on how you don't create such a mess out of your closet!! Can't wait for your answers ;)
xoxo esiul

Kommentare:

helena hat gesagt…

The clothes in your closet look great :D

esiul hat gesagt…

hihi thx that's sweet ;) but do you have any advice for me on how to order things???

Claudia hat gesagt…

amazing!!!

kirstyb hat gesagt…

hope all your studying went well xxx

esiul hat gesagt…

@ kirstyb: they were quite good ;) thx!

I'm really glad and thankful or all your lovely comments.....but is there any advice you can give me??? please! xoxo esiul

Vanille hat gesagt…

Nice blog!! I follow you!!!

Vanille Style❤Vanille Style❤