Montag, 14. Februar 2011

Dip dye...






Hallihallo ihr Lieben! Ich weiß der Trend existiert schon wieder nicht seit gestern-"dip dyed hair"! Aber ich bin immer noch so begeistert davon und überlege momentan ob ich nicht mal einen Termin beim Friseur machen soll um eine kleine Look-Veränderung zu bekommen. Was meint ihr denn? Gefällt euch diese Art von Färbetechnik???
Ich wünsche euch einen guten Start in die neue Woche und natürlich einen wundervollen Valentinstag!
xoxo esiul


Hi sweeties! I know that it's not the latest trend but I still love it-"dip dyed hair"! I'm thinking of getting my hair done this way... What do you think about it? Do you like the effect it creates?
I wish all of you a happy Valentine's Day!
xoxo esiul

Kommentare:

ChiccaStyle hat gesagt…

Amazing post! All these girls are beautiful!!!
http://chiccastyle.blogspot.com/

Paola hat gesagt…

great post!!!*_*

www.paolinasspace.blogspot.com

liza hat gesagt…

Thanks for dropping by!

I'm OBSESSED with dip-dye, definitely do it! I can't wait till I finish school at the end of the year and can attack the ends of my hair with bleach! I love it, haha.

xx